2010/02/16

Jippie jag har vunnit en utlottning

Skithäftiga örhängen, kmr bild senare.
Jag som många andra skrev en kommentar på bloggen "vitt hus med svarta knutar".
Brukar inte vara den som vinner ngt men skam den som ger sej ♥

Det är precis vad jag behöver känner mej lite grå och nere, sjuka barn annat elände och alldeles för kallt ute så det blir till att hålla sej inne.

Får hålla utkik efter posten i ett par dagar nu. Den som väntar på ngt gott....
Kanske ska ta ngt annat gott, har man sjuka barn får dom äta glass och då behöver de ju sällskap. Det får bli lite glass till förmiddagsfikat idag.

Ha det gott.

5 kommentarer:

Handarbete/Pyssel sa...

Hej!
Jag är återförsäljare för Sköjd-Detaljer i Skara, det är därifrån jag har köpt pusselramarna. Kolla deras hemsida så hittar du dem!

Grattis till vinsten!
Kul med uppiggande överraskningar!

Och det där med rensandet, det är också sååå uppiggande! För varje steg man tar så får man ny energi att fortsätta med resterande!
Jag längtar tills jag kommer så långt som till källaren !!! Känns som om det kan vara på G snart!

Ha en finfin vecka!

KIKKI sa...

Grattis till vinsten !!

alma sa...

Kul att du vann. Grattis

Frogprincess sa...

Glass är gott.
grattis till vinsten.

Filimarans Funderingar sa...

Grattis till vinsten det är alltid så roligt med överraskningar.