2010/02/22

Härliga bilder från helgen

Det är bra vackert ute nu. Idag hade vi 20 grader kallt när jag gick upp. Mer snö skulle det ju komma så det är tur att vi hann få undan den som kom i lördags.

Grabbarna i familjen lekte med den stora snöskyffeln medans jag vackert fick nöja mej med den vanliga, muskeldrivna. Men då är jag mer förtjänt av en extra bit kaka till kaffet idag då?
Tur att det fins traktorer att kunna ta till när det behövs nu kanske det blir lite mindre smältvatten som rinner in från vägen.


Mellersta sonen fyllde 3 år i helgen och det är ju alltid lika roligt med paket. Det blev en bra födelsedag trots halsflussen som fortfarande spökar lite.

5 kommentarer:

alma sa...

Ja vistt är det bra med traktor, denna snörika vinter

Hanna sa...

Så mycket fina bilder.
hanna

Jessica sa...

Hej du undra över OS mössan om jag gjorde med stolpar eller fm och jag virkar med fm. Jag är jätte nöjd med mössorna som virkas i fm.

Unknown sa...

Jag virkar i halvstolpar.Det blir finast.//Gina

mormor sa...

vilka fina bilder ja det är tur att ni har tillgång till traktor för snart kommer vår floden och det är ju skönt att slippa den i källaren.
Födelsedagen blev ju lyckade.