2009/11/20

Vaccinering del 2

Jag fortsätter på föregående inlägg med att berätta att alla som vaccinerade sej fick feber och var mkt trötta under gårdagen.
Så numera ska jag börja tro på dom som säger att man får biverkningar av vaccinet.
Idag har ingen feber men jag tror att både jag och barnen är lite tröttare än vanligt.


Men så har vi ju samma väder som på bilden, konstigt idag är det 11 grader varmt och snart är vi inne i december. Jag har lite svårt att hitta lusten att putsa fönster, byta gardiner och handla julklappar..... Jag tycker det verkar som om alla har lite svårt för det i år eller så är det jag som blundar för det.
Nu skulle jag vilja ha snö och ljusa klara vinterdagar. Det skulle nog alla må bra av.
Känner att jag måste nog baka ngt med choklad i till tvkvällen med barnen i kväll.
Det mår man oxå bra av, kan bli lime kladdkaka.
Må gott mina vänner.

3 kommentarer:

Åsa sa...

Aaaa visst är det verkligen grått o trist ute. Känns skumt eftersom vi inte ens har varit ute o gått nu på 3 ½ dygn. Så brukar jag aldrig vara men i alla fall så är det nu.

Skönt att eran feber gick över så fort. Det är ju bra. Men att ni är trötta är ju inte så konstigt. Eftersom jag vet hur trötta vi är.

Ska se om jag också kan få till en blogg idag. Känner mig lite piggare till att orka de nu idag.

Håller fullständigt med om julen. Det finns inte riktigt den inspiration som man önskar sig.

Unknown sa...

jag gillar inte heller när det är för varmt i december. När det ligger runt 10 plusgrader blir jag bara irriterad och vill att det ska bli kallt så att det kan snöa. Här ska vi förmodligen ta ner julgranarna imorgon :D

alma sa...

Otur att ni kände så efter sprutan. Vi fick den för mer än 3 veckor sedan. Det enda som hände var att vi var ömma på stickstället i några dagar.

Härligt med sol, promenad väntar. Olle är i skogen och plockar trattisar