2009/11/19

Vaccinerade


Så var det gjort då.
Fyra av sex familjemedlemmar vaccinerade bl a jag. Vaccinationen i sej kändes inte alls men dagen efter. Armen stel och öm känns som någon har bultat den gul och blå.

Annars tror jag vi har klarat oss ganska bra, lilleman lite tröttare än vanligt men det kan ju bero på så många andra saker.
På förskolan i går hade 6 barn gått hem med plötslig feber alla vaccinerade!
Dagen är ju inte slut ännu så vi får väl se hur det utvecklar sej.

Nu undrar jag om någon kan hjälpa mej med namnet på denna klint? Den sprider sej i massor och blommar länge, blir nästan lite eternelliknande när den visnar. (torkar).

1 kommentar:

Åsa sa...

Ja du vad kan den heta??? Ska inte försöka vara duktig, har inte en aning. Men jag tycker mig känna igen den helt klart. Men är nog inte så vanlig.

Ja det är ju bra att ni vaccinerat er. Fast jag är inte helt för det där med vaccinationen. Själv är jag helt säker på att det är svinet som vi har här hemma, med andra ord borde man ha riktigt bra antikroppar efter detta. Får se hur det fortlöper o hur nästa helg ser ut. Kram kram