2010/04/26

Har inte slutat


att blogga bara inte haft lust det har hänt så otroligt mkt runt omkring oss sen i påskas. Både roliga och tråkiga saker. Ska återkomma till en del av dessa här framöver. Börjar idag med att berätta att vi har börjat med prjektet gräva runt huset och det projektet innebär att jag måste flytta hela min rabatt med liljor och den stora azalean som heter "satan". Så håll nu tummarna för att det går vägen och att allafall några av blommorna överlever.


Så här ser azalean ut när den blommar och den doftar underbart.

(Bilden har jag "snott")

Jag återkommer i detta projektet vid senare tillfälle.

4 kommentarer:

mormor o mamma sa...

ja det är klart jag ska hålla tummarna att satan ska klara sig på sin nya plats och dom andra liljorna oxå.

Frogprincess sa...

Vilken vacker blomma!!!

Mrs J sa...

April har varit lite turbulent även för oss. Husköp och BUP-utredning av ene sonen... Vi blir iaf med pytteliten trädgård, vilket ska bli himla skoj!

Åsa sa...

Hahahha var rädd om satan, det där låter inte bra ;)
Nää men håller tummarna här för att det går bra. Är det inte ändå rätt så tåliga växter eller?

Det var trevligt att titta in här. Är ju så som sagt att allt går i perioder o så måste det få vara.