2010/04/14

Yttligare tecken på att våren är här

Nyfödd blöt och har ännu inte kommit upp på benen. Men det tog inte lång stund innan hon stog upp och fick i sej livets första mål mat.

Årets ved ska ju oxå fixas, även om vi hoppas på mkt sol och värme så går det åt ved till varmvattnet. Nästan alla hjälper till mellersta grabben vilar benen och ropar på storebror när han tycker att han slappar till.

Men man får inte glömma bort att hinna fika lite och njuta av att umgås i det sköna vårvädret.

3 kommentarer:

MrsUniversum sa...

Å vilken härlig vårsyssla, särskilt som alla hjälps åt! Njuter med er.

KIKKI sa...

Nu måste jag ge mig iväg bort till bonden och se om kalvarna kommit ,då är det vår !

Ninna sa...

Så roligt att du gillade mina majblommepyssel... Ringen vill jag ha 100:- för öch hårspännen 20:-. Du kan maila mig om du fortfarande är ingresserad ninna-carina@hotmail.com