2014/02/28

Tänkte jag skulle

Tänkte att jag skulle skriva om den goda maten jag lagade till familjen igår. Men när jag skulle ladda ur bilderna ur kameran så lyckades jag inte och jag orkade inte hålla på och bråka med det.
I dag som tidigare dagar denna vecka så har jag varit hemma med snorig och febrig liten son. Det är exakt ett år sedan som han hade influensan, det vet jag eftersom idag är det kalas hos en bekant och i år som i fjol så är vi hemma. Resterande familjemedlemmar är iväg och firar... Ja ja vad är en förkylning det finns MYCKET värre sjukdomar att vabba för. Och ni som följt mej vet vad jag menar.

Men inget ont som inte har något gott med sej. Jag har under veckan flyttat om på lite möbler i tvrummet. Jag är nästan nöjd med resultatet eller jo jag är nöjd med resultatet så här långt, det saknas bara lite...
Det kommer att bli ett IKEAbesök ganska så snart. Sen är jag nöjd för tillfället. Bilder kommer....när....

Nu ska jag tända lite ljus kanske en brasa och krypa upp i soffhörnet och titta på film. 
Ha en trevlig helg.

Ps jag inhandlade 2 nya pelargonsticklingar idag har inte räknat ännu hur många pelargoner jag har till sommaren :) 

Det här är en Goodshill, stjärnpelargon. Lättskött och vacker. En favorit hos mej

Inga kommentarer: