2014/03/12

dax igen

Efter nästan en hel vecka med feber snor och tjock hals, så ska jag i morgon tillbaka till jobbet.
Jag tycker om mitt jobb eller nästan mer älskar det. Så det känns extra svårt att koppla av och vara hemma. Jag tvingade mej till att vila även idag, jag hade nog kanske klarat en dag på jobbet men...
Ja ni vet.
Hann med 2 härliga stunder ute i vårsolen idag.
Det är energigivande med vårsolen bara att passa på. Så nu är det dax att återta den goda lunchvanan att iallafall 3 av 5 luncher ska jag efter maten promenera i solen :)

Idag blev det lagom stark currykycklinggryta som sonen döpt den till !!! Och idag blev den nog riktigt god för det blev bara en liten matlåda över....

Nu säger jag tack och god natt !!

Den här söta primulan hittade jag i min favoritbutik och inhandlade den som tröst i förkylningen .


Inga kommentarer: