2012/11/13

Fotoutmaning

Detta vill jag berätta med denna bild.


Jag funderade på vilken bild jag skulle välja så de blev inget inlägg igår utan igår får bli idag.....



Med denna bild vill jag berätta hur viktigt det är att stanna upp och bara vara. Att se det lilla i det stora. 
Bilden symboliserar för mej, strävan mot livet och viljan att leva. Se på trädet hur det sträcker sej mot himlen och ljuset. 
Trädet som för övrigt är en bok finns i Slottsparken i Uppsala alldeles brevid Barnsjukhuset. Där tillbringade jag denna vår-sommar-höst många dagar och många nätter.
Trädet fångade min uppmärksamhet när sonen sövdes första gången av många. 

Jag har kallat trädet för livets träd ♥

1 kommentar:

Åsa sa...

Säger bara TRÄD, de är vackra o mystiska. De bär på energier som vi människor behöver. För den som inte vet så är ex en tall renande, att sitta vid en tall är bra för hela dig.

Ja träd är underbara helt enkelt!!!